Monday, August 04, 2008

Kenangan abadi selamanya di hati


BICARA BUATMU…
Perkenalan ini memberi makna dalam hidupku…
Mengajarku erti rindu, kasih, sayang dan cinta…
Mengingatimu adalah rutinku…
Menyayangimu adalah kewajipanku…
Mengasihimu adalah kemahuan hatiku…


KERANA-NYA KITA DITEMUKAN

Bila dua diri mencintai Ilahi,
bergabunglah jiwa bersatulah hati.
Dua jiwa satu cinta.
Dua jasad satu matlamat.
Bila cinta kerana Allah berpisahnya tidak gelisah,
Bila rindunya kerana yang Satu,
bertemu pasti tak jemu…
Ukhuwah itu indah…
bila bertemu dan berpisah kerana Allah…


TERIMA KASIH ATAS KASIH SAYANGMU UNTUKKU...
Sesungguhnya aku amat bahagia
mengenalimu…
aku berterima kasih
atas perkenalan ini…
semoga ianya kekal abadi
selamanya…

BERSAMA SELAMANYA
Kasih…
Indahnya pertemuan ini
Melakar sejuta memori
Indah…
Menjadikan hari-hariku
ceria dan bermakna…
Bersamamu aku
Bahagia…
Walau ada kalanya aku terluka…
Kerana aku yakin dan pasti…
KEBAHAGIAAN PASTI AKHIRNYA
Aku sayang kamu…

Kenangan tetap kenangan...

secebis ingatan,

puteri aida


No comments: