BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 18, 2008

Tahun 2008... 1429 H... salam tahun baru

ehm... rindu untuk post sesuatu kat blog ni.
lebih menyedihkan sekarang ni dah tak boleh lawati pun web ni. huhuhuhu... pas nie susah laa nk post berita terkini hiburan sensasi tuk kenangan. nie pun datang CC. bukan hajat nk datang sini pun sebenarnya. sambil tunggu jam 2 petang bab ada hal yang perlu dilaksanakan. so, masuk CC jap tuk post sesuatu... maklum laa, pengunjung blog nie pun pasti tertanya2.. kenapa laa lama dah tak der perubahan n sesuatu yang baru di pamerkan. sori k... ehm... nak cerita apa yer kali nie...?????
belum terlewat untuk saya mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2008 dan SALAM MAAL HIJRAH 1429H. didoakan semoga kita beroleh keberkatan dan senantiasa berada dalam rahmat dan kasih sayang Ilahi... semoga hadirnya tahun baru ini... kita berupaya meningkatkan prestasi kita dalam apa jua bidang yang kita ceburi. caiyo! semoga bahagia di dunia dan berjaya di akhirat. semoga tahun ini lebih bermakna dan lebih baik dari tahun2 sebelumnya...
kepada yang akan mengakhiri zaman bujang pada tahun ini... saya mengucapkan, selamat pengantin baru dan semoga tabah berada dalam suasana yang serba baru... semuanya perlu berkongsi... suka duka di harungi bersama.
kepada yang bakal menimang cahaya mata... saya mengucapkan semoga kalian bahagia dengan kehadiran insan baru dan didiklah mereka menjadi insan yang beriman dan bertaqwa agar mampu menjadi khalifah yang terbaik untuk agama, bangsa dan negara...
ehm...
berceloteh jer saya nie. tahun nie, tahun ke tiga saya berada di bumi Lawas. sekejap jer rasa... dah dua tahun kat sini... huhuhuhu... banyak jugak aktiviti yang perlu dilaksanakan tahun 2008 nie. semoga setiap apa yang dilakukan dapat memberi impak kepada pelajar dan berupaya meningkatkan prestasi saya sebagai seorang pendidik dan hamba kepada-NYA.
21.2.2008...
itu adalah tarikh saya dikehendaki menghadiri satu temuduga untuk mengesahkan perlantikan dalam perkhidmatan awam nie... moga2 saya dan kawan2 yang lain berjaya.
ehm...
akhirnya...
selamat menempuh kehidupan ini dengan lebih tabah dan cekal. sesungguhnya setiap ujian yang menimpa adalah menunjukkan bahawa Allah sayang kepada kita dan menguji tahap keimanan kita kepadaNYA.
salam bumi kenyalang,
puteri aida